maandag 2 november 2009

2e stage, PSZ


Deze stage periode is van 1 september 2009- 19 januari 2010.

Ik loop nu stage bij een PSZ. Ik vind deze stage plek heel erg leuk, ik kan het heel goed vinden met de leidsters en ook de kinderen vind ik echt super leuk allemaal.

De kinderen zijn van 2-4 jaar.

We zijn erg veel bezig met de thema's, we zijn nu bezig met het thema herfst.

We hebben een tafel in de groep staan met allemaal herfstblaadjes en eikels en kastanjes erin enz. die de kinderen zelf hebben gevonden en hebben meegenomen. Deze week maken we ook een boswandeling met de kinderen. Binnenkort is het sinterklaas en we hebben deze maand een doe-avond. Hier gaan de ouders een surprise maken voor de kinderen, daarbij ga ik ook helpen.

Het gaat erg goed op stage en ik denk dat het allemaal goed gaat komen :-)


Geen opmerkingen: