maandag 23 november 2009

sinterklaas surprise

Vorige week heb ik op mijn stageplek een d0e-avond gehad. Een avond waarbij ouders die zich opgegeven hebben kunnen komen om een mooie surprise te maken voor hun kind. Het sinterklaas cadeau is dit jaar voor alle peuters hetzelfde, een dokterskoffertje.

De ouders die niet kwamen mochten spullen mee naar huis nemen als ze thuis weinig knutselspul hadden en moesten thuis een surprise maken zodat elk kind een leuke surprise heeft.

Ik vond het erg leuk om hierbij aanwezig te zijn. Je leert de ouders net even wat beter kennen, want over het algemeen worden de kinderen gebracht en gehaald en is er weinig tijd om even met ze te praten. Ik heb een moeder geholpen met een 2ling, die moest natuurlijk dubbelwerk doen.

Kortom, het was een erg geslaagde avond en ik vond het erg leuk!

Geen opmerkingen: