maandag 23 november 2009

Observatieopdracht

Ik heb vorige week mijn observatieopdracht gedaan met het meisje die ik al eerder beschreven had bij brainstormen. Het meisje was altijd erg druk en deed alles om aandacht te krijgen, positief of negatief maakt niet uit. Precies de week dat ik haar ging observeren leek het wel alsof ze het door had ofzo. De hele week ging het perfect op de tijdstippen dat ik haar observeerde.
Ik zat ine erste instantie echt op tegen het observeren maar achteraf is het eigenlijk heel simpel.

Ik heb haar in 5 situaties geobserveerd:
- Tijdens het binnenkomen
- Tijdens het vertrek
- Tijdens het binnenspelen
- tijdens het buitenspelen
- Tijdens het eten

Achteraf ben ik wel blij dat ik van de observatieopdracht af ben. Hierna volgen alleen nog maar korte opdrachtjes. :-)!

Geen opmerkingen: